arrow

Енгізу

Almexoft платформасының low-code тест-драйвіне тапсырыс беру

Оны тегін көріңізheader imageheader image

Жасау кезеңдері almexoft платформасының төмен код

1

Процесс дизайны

2

Процестерді бастапқы тестілеу және өзгертулерді енгізу

3

Белсендіру

Бұл кезеңде Almexoft сарапшылар командасы клиентпен олардың қажеттіліктеріне сәйкес келетін оңтайлы бизнес-процестерді жобалау үшін жұмыс істейді.

Қолданыстағы процестер талданады, талаптар мен мақсаттар анықталады, тиімділікті арттыру және тиімділікті арттыру үшін платформаны іске асырудың жеке жоспары жасалады.

Жобаланғаннан кейін платформа мен процестер функционалдық және интеграциялық тестілеуді қоса, қатаң сынақтан өтеді.

Almexoft командасы кез келген мәселелерді анықтау және шешу және тестілеу кезінде туындауы мүмкін қажетті өзгерістерді енгізу үшін тұтынушымен жұмыс істейді.

Тестілеу сәтті аяқталып, тұтынушы мақұлдағаннан кейін Almexoft платформасы іске қосылуға дайын.

Команда клиенттің қызметкерлеріне жүйеде еш қиындықсыз жұмыс істей бастауы үшін қажетті қолдау мен оқытуды қамтамасыз етеді.

Тұрақты мониторинг және қолдау платформаның тиімді жұмыс істеуін және өзгеретін бизнес қажеттіліктерін қанағаттандыруын қамтамасыз етеді.

Қолжетімді іске асыру опциялары: SaaS немесе On-premise

Almexoft платформасы тұтынушыларға екі негізгі орналастыру опциясын таңдауға мүмкіндік береді: бағдарламалық құрал қызмет ретінде (SaaS) немесе жергілікті.

Компанияның ерекше қажеттіліктері мен талаптарына байланысты тұтынушылар таңдай алады
Жеке инфрақұрылымды басқарудың қажетінсіз жылдам іске асыру үшін SaaS немесе өзіңіз сақтайтын ресурстар мен деректерді толық бақылау үшін On-premium таңдаңыз.

illustration
moneyveo logo

Сергей Синченко

Бас операциялық директор

moneyveo logo

Нарықтағы бірінші орын бизнеске мұқият назар аударуды және үздіксіз жетілдіруді талап етеді. Бұл менеджментте процестік тәсілді дамыту арқылы ғана жүзеге асуы мүмкін. Дәл осы тапсырманың аясында біз мақсаттардың бірі – BPM жүйесін енгізуді белгіледік.

Әдістеме

scheme0

SCRUM дегеніміз не?

Бұл әдістеме электрондық құжат айналымы жүйесін қысқа итерация-спринттермен енгізуді ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Енгізупроцесін талаптардың өзгеруін немесе жобаның жаңа кіріспе деректерін жедел ескереотырып икемді құруға мүмкіндік береді.

Бұл әдістеме клиенттің спринттерді жоспарлау және жұмыстың аралық кезеңдерін қабылдау процесіне жеткілікті дәрежеде тереңінен қатысуын көздейді. Жүйені имплементациялау жобасының осындай бірегей әдісі low-code платформаның жедел енгізу және іске қосуға септігін тигізіп, клиенттің мамандарының қатысуының жоғары деңгейі арқасында оқыту процесі мүмкіндігінше тиімді жүзеге асырылады.

Осылайша, тапсырыс беруші жобаның бюджетін тиімді пайдалану, жобаны барынша қысқа мерзімде бастау міндетін көздеген, команданы тарту және жобамен жұмыс істеуге жеткілікті уақыт бөлуге дайындығы болған жағдайда SCRUM әдістемесң ең қолайлы болып табылады.

Әдетте, жобаны басқарудың осындай әдіснтемесі Time&Material моделі бойынша жұмысты көздейді, мақұлдаудың басым бөлігі электрондық пошта арқылы жүзеге асырылады, қорытынды шот / акт екі спринт бойынша екі есеп негізінде ай сайынғы негізде ұсынылады.

SCRUM әдістемесі бойынша енгізу кезеңдері:

1
Тапсырмалардың шарттары мен сипаттамасы берілетін жұмыстардың жоғарғы деңгейлі жоспары жасалады. Тапсырыс берушісімен электрондық құжаттар айналымы жүйесін енгізу жоспары келісіледі.
2
Жоспар екі апталық спринттерге бөлінеді. Жұмыстан бастамас бұрын тапсырыс берушімен спринт аясында команданың low-code платформаны қосу бойынша орындалатын жұмыстар көлемі мен еңбек шығындары келісіледі.
3
Спринт аяқталғаннан кейін тапсырылған жұмыстар көлемін көрсету орындалып, тапсырмаларды орындау үшін іс жүзінде жұмсалған уақыт бойынша есеп беріледі.
4
Екі спринт бойынша орындалған жұмыстарды растап, мақұлданғаннан кейін, біз акт, төлем шотын рәсімдеп, түпнұсқаларын тапсырыс берушіге жібереміз.
scheme1

Сарқырама каскады моделін жүзеге асыру?

Low-code платформаны Waterfall каскадты моделі бонйынша енгізу жобасын сүйемелдеу. Бұл әдістеме low-code платформаны алдын-ала анықталған фазаларға сәйкес енгізуді ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Бұл әдіс клиент үшін барынша ашық және ыңғайлы болып табылады, себебі ол жобаның барлық процестерін басынан бастап, соңына дейін қамтиды. Бұл әдіс жобаның әр кезеңін қатаң кезекті және бір реттік орындалуын білдіреді, бір фазадан екінші фазадан екіншісіне ауысу алдыңғысы сәтті аяқталғаннан кейін ғана мүмкін болады.

Әр кезеңнің орындалуы электрондық құжат айналымы жүйесін енгізу кезеңі нәтижесінің толық жоспарлануын және барынша дұрыстығын білдіреді.

Рәсімдеудің жоғары деңгейінің арқасында мұндай жобаны басқару әлдеқайда оңай, себебі клиент енгізу нәтижесінде қандай нәтиже алғысы келетінін біліп отырады. Жоба бойынша ондаған адам жұмыс істегенде әзірлеудің каскадты моделі тәуекелдерді азайтып, жобаны әзірлеу процесіне айқындық береді деп есептеледі.

Әдетте, жобаны басқарудың осындай әдістемесі Fixed Price моделі бойынша жұмысты білдіреді. Шоттар мен актілер жобаның әр кезеңінің аяқталуы негізінде беріледі.

Waterfall каскадты моделі бойынша енгізу кезеңдері:

1
Жобаны қосудың мерзімдер мен сипаттамалары көрсетілген нақты жұмыс жоспары жасалады. Тапсырыс берушімен келісіледі.
2
Жоба кезеңдері фазалардың бір-біріне тәуелділіктерін ескере отырып, каскадты енгізу кестесінде орналастырылады.
3
Әр кезең аяқталғаннан кейін тапсырылатын жұмыстардың көрсетілуі жүзеге асырылады.
4
Әр фаза бойынша орындалған жұмыстар расталып, мақұлданғаннан кейін біз төлем актісін және шот-фактура рәсімдеп, түпнұсқаларын тапсырыс берушіге жібереміз.

ALMEXOFT платформасының функционалдық мүмкіндіктерімен танысыңыз

Біз веб-сайтымыздағы тәжірибеңізді жекелендіру үшін куки файлдарын пайдаланамыз. Осы сайтты пайдалануды жалғастыра отырып, сіз біздің куки саясатымызға келісім бересіз.