Low-code тәсілдері арқылы АТ-процестерді жаңарту
Almexoft жұмыс процестерін автоматтандырудың low-code платформасы АТ-процестерді, пайдаланушы сұрауларын, шағымдарды және инфрақұрылымды басқаруды оңтайландыруға мүмкіндік береді Тегін сынап көріңіз
Tегін қолданып көріңізҚол жеткізуді тиімді басқару: Active Directory-мен бірқалыпты интеграция
Пайдаланушы Almexoft жүйесінде жаңа қызметкерге қол жетімділікті құру туралы сұранысты бастағанда, қажетті ақпарат Active Directory-ге түседі. Содан кейін Active Directory тиісті қол жеткізу тобына жаңа қызметкерді қосады. Almexoft платформасы күн сайын қол жеткізу тобын синхрондайды және Active Directory-де жаңа пайдаланушы құрады.
Тәуекелдер мен ақпараттың жоғалуын азайту
Компанияның кеңею процесін жеделдететін қателіктердің алдын алуға және қауіпсіздікті нығайтуға ықпал ететін бірыңғай процедураларды белгілеу
Ақпаратты есеп жүйелерімен синхрондау
Артық жазбаларды жою және оқшауланған деректер көздерін бөлу арқылы қосымшалар мен жүйелердегі деректердің біркелкілігін арттыру
Қызметкерлердің сұраныстарын АТ-да уақытында өңдеңіз
АТ-қызметтерге сұраныстарды оңтайландыру – бұл ұйымдағы АТ қолдау және қызмет көрсету операцияларын оңтайландыру және тиімділігін арттыру үшін қолданылатын тәжірибелер, стратегиялар мен құралдар жиынтығы. Мақсаты – бос тұруды азайту, жауап беру уақытын арттыру және АТкөмегіне жүгіну немесе техникалық мәселелерді шешу кезінде пайдаланушылардың үздіксіз жұмысын қамтамасыз ету.
Рөлге негізделген саясатты басқарудың автоматтандырылған процестері
Автоматтандыру рөлдердерді басқару мен қолмен қол жеткізу міндеттерін орындауға байланысты әкімшілік жүктемені азайтуға мүмкіндік береді. Қолмен жұмыс істейтін процестерге сенудің орнына, автоматтандыру алдын ала анықталған жұмыс процестері мен қағидалары арқылы рөлдер мен қол жеткізу құқықтарын тиімді құруға, өзгертуге және жоюға мүмкіндік береді.
Процестерді бақылау сапасын арттырыңыз
Процестерді орталықтандырылған басқару және автоматтандыру құралдарын пайдалану ұйымдарға нақты уақыт режимінде қызмет көрсету сұрауларының, оқиғалардың және өзгерістердің күйі туралы ақпарат алуға мүмкіндік береді. Процестердің ашықтығы мен көрнекілігі ұйымдарға “қиындықтарды” анықтауға, өнімділік көрсеткіштерін бақылауға және қызмет көрсету процесін оңтайландыру мақсатында деректерге негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді