Электрондық іс жүргізуді автоматтандыру
Құжаттарды тіркеу, қарау, қарарлар, мерзімдері мен орындалуын бақылау, істер номенклатурасы. Компанияның ішкі құжаттарын өңдеу және сақтау.
Tегін қолданып көріңізКомпаниялар іс жүргізуді Almexoft-та автоматтандырады
Қызметкерлерге жүктемені азайтыңыз және компания процестерін жеделдетіңіз
Бапталған бағдарлар, шаблондар және автоматты жауаптар – жүйенің өзі құжаттарды алдын ала өңдеуді жүзеге асырады. Құжаттарды өңдеу қағидалары компанияның ішкі регламенттеріне және ден қою мерзімдеріне қойылатын нормативтік талаптарға сәйкес айқындалады. Болашақта жүйе осы регламенттердің орындалуын автоматты түрде басқарады және ескертулерді қалыптастырады.
Іс қағаздарын жүргізудің барлық кезеңдерін бақылаймыз
Бірыңғай жүйеде барлық кіріс, шығыс және ішкі құжаттарды басқару: қол жеткізу құқықтарын шектеу, қажетті құжатты жылдам іздеу және құжаттардың орындалу барысын бақылау. Аналитика мен есептерді қалыптастыруға арналған ыңғайлы және пайдалы құралдар.
Құжаттарды жылдам іздеу және ыңғайлы сақтау
Құжаттың деректемелері, анықтамалықтары немесе мәтіндік өрістері бойынша қажетті құжаттарды жылдам іздеу. Қауіпсіздіктің икемді баптаулары пайдаланушының рөлі мен құжаттың мәртебесіне байланысты қол жеткізу құқығын шектеуге мүмкіндік береді. Құрылымдық сақтаудың кез келген талаптарына оңай бапталатын ыңғайлы функционалды құжат қоймасы: түрі, алушысы немесе басқа құжат параметрлері бойынша топтастыру.
Компания құжаттарымен жұмыс істеуді жеңілдетіңіз
Құжаттарды өңдеу жылдамдығы бүкіл ұйымның тиімділігін айқындайды. Бұл процесті цифрлық форматқа көшіру уақыт пен еңбекті үнемдеуге, сондай-ақ құжаттардың жоғалу немесе қайталану қаупін болдырмауға мүмкіндік береді. Құжаттарды қарау, талдау және қол қою сияқты бірқатар тапсырмаларды веб-шолғыш немесе Almexoft мобильді қосымшасы арқылы әлемнің кез келген нүктесінен электронды түрде жылдам орындауға болады.