arrow

Жиналыстар мен алқалы органдарды автоматтандыру модулі

Алқалы органдардың отырыстарын автоматты өткізу мен жұмысын ұйымдастыру модулі

Кездесулер

Жиналыстарды және алқалы органдарды автоматтандыру

Жиналыстарды басқару модулі – компанияның алқалы органдарындағы кеңесу процесін автоматтандырудың кең ауқымына арналған қосымша бағдарламалық құрал болып табылады.

Almexoft платформасы негізінде орнатылған бизнес-процестердің редакторын пайдаланудың арқасында модуль ұйымның онлайн жиналыстар өткізу процесін компанияның қажеттіліктерін толығымен қанағаттандыратындай етіп құруға мүмкіндік береді.

Әдеттегі процесс бірнеше қосымша кезеңдерден тұруы мүмкін:

1

Кездесуге қатысты сұрақтар жинау кезеңі.

Осы кезең барысында мәжілістің күн тәртібіне енгізілетін мәселелер тікелей хатшыға да келіп түсуі де, алдын ала қалыптастыру, келістіру және таратудың өзіндік күрделі құрылымы бар жеке құжаттар түрінде де ұсынылуы мүмкін.

2

Күн тәртібін қалыптастыру кезеңі

Ол мәселелерді бір алқалы органның түрлі тұрақты отырыстары арасында бөлуді автоматтандыруға, барлық көтерілген мәселелердің ішінен қарау үшін ең өзекті мәселелерді таңдауға арналған. Бұл кезеңде алқалы органның белгілі бір отырысына қатысушылардың құрамы, соның ішінде шақырылған адамдар саны да нақтылануы мүмкін.

3

Күн тәртібіне дауыс беру кезеңі

Осы кезең барысында отырысқа қатысушылар күн тәртібіне енгізу үшін таңдалған мәселелер бойынша дауыс беру мүмкіндігіне ие.

4

Шешім жобаларын дайындау кезеңі

Кезең отырыстың күн тәртібіндегі әрбір мәселе бойынша шешімдердің жобаларын, сондай-ақ ықтималды әрекеттерді қалыптастыруға арналған.

5

Отырысты онлайн режимінде өткізу кезеңі

Бұл кезең әрбір жеке мәселе/жеке шешім жобасы бойынша немесе тұтастай дауыс беру мүмкіндігімен жүзеге асырылады. Жүйе жауапты пайдаланушыға мұндай ақпаратты отырыс процесіне міндетті түрде енгізе отырып, сұрақтарды қараусыз қабылдауға немесе немесе олардан бас тарту мүмкіндігін береді. Дауыс берумен бір уақытта жауапты пайдаланушылар орындалатын әрекеттер тізімін құра алады.

6

Хаттаманы қалыптастыру кезеңі

Отырыстың онлайн сессиясы аяқталғаннан кейін отырыс хаттаманы қалыптастыру кезеңіне ауыстырылады. Almexoft платформасымен іспеттес интеграцияланған отырыстарды басқару модулі хаттаманы хаттамаға электрондық цифрлық қолтаңба қою мүмкіндігімен бизнес-процестің (құжаттың) жеке данасы түрінде қалыптастырады.

7

Шешімдерді/шараларды орындау кезеңі

Бекітілген әрекеттердің сәйкес тізімін орындауға арналған. Бұл жағдайда бөлек әрекеттер хаттаманы орындау кезеңіне тағайындалған әрекеттер ретінде де, отырыс хаттамасының еншілес құжаттары ретінде автоматты түрде құрылатын бөлек процестер ретінде де орындалулары мүмкін.

Біз веб-сайтымыздағы тәжірибеңізді жекелендіру үшін куки файлдарын пайдаланамыз. Осы сайтты пайдалануды жалғастыра отырып, сіз біздің куки саясатымызға келісім бересіз.