arrow

Телекоммуникациялар

Телекоммуникациялық компаниялар аясында қызметті оңтайландырып, құжат айналымын енгізіңіз және жеке қызметтер мен ресурстарды басқарыңыз.

Ерекшеліктері

Телекоммуникациялық компаниялардың бизнес-процестерін автоматтандыру ерекшеліктері:

Платформаны енгізу арқасында телекоммуникациялық компанияларды цифрландырудың тиімділігі мен дәрежесін арттыруға бағытталған процесстік тәсіл енгізуге мүмкіндігі ашылады. Almexoft платформасының икемді функционалдылығын пайдалана отырып клиенттік сервисті, техникалық қолдауды басқарып, электрондық құжаттарды басқару процестерін автоматтандырыңыз.

ЖОҒАРЫ ЖЫЛДАМДЫҚ

Тез және тиімді енгізу эталондық бизнес-процестердің болуымен, жаңа процестерді баптау барысындағы икемділікпен, сонымен қатар мамандардың терең сараптамасымен және оқыту материалдары базасының болуымен қамтамасыз етіледі.

ҚОЛДАУ

Жоғары білікті қолдау мамандары командасы жүйеге әкімшілік етумен, баптаумен және конфигурациялаумен байланысты кез-келген мәселелерді шешіп, сонымен қатар бизнес-процестердің және құжат айналымының жаңа нобайларын енгізуде көмектеседі.

ОРЫНДАУДЫ БАҚЫЛАУ

Орындау тәртібін бақылаудың тиімді құралдарының болуы жауапкершілікті қызметкерлер арасында бөлуге көмектеседі. Әр пайдаланушы үшін электрондық орындау карталары, нұсқаулар, қосымша мақұлдаулар әзірленеді.

Телекоммуникациялық компаниялардағы бизнес-процестерді автоматтандырудың артықшылықтары

Сынақ дискі

Құралдар

Платформаны енгізу арқасында көрсетілетін қызметтер мен сервистер деңгейі артады. Almexoft платформасын қолдану қызметкерлерге құжаттар мен нұсқаулықтарды құруға жұмсалатын уақытты азайтуға көмектесіп, алдын-ала орнатылған нобайлар және құжаттардың баспа қалыптарымен жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Жүйенің кең интеграциялық мүмкіндіктері қызметкерлердің ұйымдағы өзара іс-қимылдарын және контрагенттермен өзара әрекеттесудің толық циклін ұйымдастыру үшін барлық қажетті үшінші тарап бағдарламаларын шоғырландыруға көмектеседі. Телекоммуникациялық компаниялардағы бизнес-процестерді автоматтандыру мінсіз қызметті баптап, қызметкерлердің жұмыс уақытын жоспарлауға және ресурстарды басқаруға көмектеседі.

МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШЕШУ

1

Нұсқаулар мен ережелерді құру және бекіту процесін оңтайландыру

2

Кәсіпорынның сатып алулары мен тендерлерін басқару

3

Ішкі құжаттар айналымын автоматтандыру

4

Клиенттердің өтінімдерін басқару

5

Келісімшарттық жұмыстарды автоматтандыру

6

Контрагенттермен сыртқы құжат айналымын цифрландыру

7

Aңа қызметкерлердің оңай бейімделуін қамтамасыз ету

8

Нормативтік құжаттармен, ережелермен және тарифтермен танысу процестерін бақылауды қамтамасыз ету

Біз веб-сайтымыздағы тәжірибеңізді жекелендіру үшін куки файлдарын пайдаланамыз. Осы сайтты пайдалануды жалғастыра отырып, сіз біздің куки саясатымызға келісім бересіз.