
Компанияға шолу Радабанкке
Almexoft компаниясы өзін барлық туындаған мәселелерді уақтылы шешуді ұсынатын, қатардағы қызметкерлер мен платформа әкімшілеріне иамаша қолдауды қамтамасыз ететін сенімді серіктес ретінде көрсете білді.
2017 жыл барысында біздің Банк электрондық құжат айналымының түрлі жүйелеріне алдын-ала зерттеу жүргізді. Құжат айналымына қоса біз бизнес-процестерді автоматтандырудың құралын іздедік, сондықтан біз AlmexECM платформасын енгізу жөнінде шешім қабылдадық. 2018 жылы жоба жүйені Банктің құрылымдық бөлімшелеріне енгізу және бейімдеу басталды.
Ойымызша, AlmexECM платформасы келесі талаптарға сәйкескеледі:
- Заманауи технологияларды пайдалану
- Кауіпсіздіктің жоғары деңгейі
- Оңай масштабтау және бейімделу
- БанктіңАТ-ландшафтына интеграциялану мүмкіндігі.
Процестерді цифрлық пішінге толық аудару үшін электрондық цифрлық қолтаңбаны пайдалану туралы шешім қабылданды.
Жүйені дамытудың келесі кезеңі ретінде 2019 жылы «Радабанк» АБ» АҚ AlmexECM жүйесін ERP жүйелік модульдеріне интеграциялау жоспарланған.
Жүйенің пайдаланушыға интуитивті түсінікті жүйесі, web және мобильді жүйелердегі қол жетімділігі, бизнес-процестерді оңай бапталуы жүйені шаттық әкімшілер күшімен пайдалану, әкімшілік жүргізу және жүйені пабтау мүмкіндіктерін береді, платформаның ғаламдық шығарылымы аясында жоспарлы жаңарту басқа жүйелермен күрделі интеграциялау жағдайларында әзірлешілерді тарту мүміндігін береді.
Пайдалануға енгізу аясында “Almexoft” мамандары қолданыстағы бизнес-процестерді талдап, негізгі қызметкерлер мен әкімшілерді оқытуды жүргізді және Банк сұратуы бойынша бірқатар модульдерді жетілдірді.