Біздің компания бизнес-процестерді автоматтандыру жүйесін және электрондық құжат айналымын үздіксіз дамытуды және қолдауды қамтамасыз ететін төмен кодты Almexoft платформасының әзірлеушісі және дистрибьюторы болып табылады.
Tегін қолданып көріңізБіздің миссиямыз
Компания бүкіл әлем бойынша Almexoft платформасын енгізу және жүйені пайдалануға лицензияларды сату бойынша қызметтердің толық кешенін ұсынады.
Біз бизнес-процестерді басқаруды жеңілдететін және маңызды корпоративтік өзгерістер үшін құралға айналатын бағдарламалық өнімдерді жасаймыз және дамытамыз. Біздің қызметіміздің негізгі құрамдас бөлігі – мамандарымыздың жоғары біліктілігі және озық технологияларды пайдалануға бағдарлану.
Компания қызметкерлері ақпараттық технологиялар саласындағы кәсіби мамандар болып табылады және бизнес-процестерді басқарудың автоматтандырылған жүйелерін, электрондық құжат айналымын және бизнес-аналитиканы әзірлеу, енгізу және қызмет көрсетуде бірегей тәжірибесі бар.
Компанияның тарихы
Almexoft компаниясы 2016 жылы құрылған.
Ол Украина, Азия, Еуропа және Таяу Шығыс нарықтарында сәтті жұмыс істейді.
Компанияның операциялық кеңсесі Эстонияда орналасқан.
Аймақтық кеңселер Украина мен Қазақстанда орналасқан.
0 Нарықта
жыл
0 +
клиент
0 +
мың пайдаланушы
Бәрі қалай басталды
Қазақстан мен Украинаның консалтинг және IT саласында тәжірибесі бар бір топ кәсіпкерлер электронды құжат айналымы жүйесін таңдау және енгізу жобасына қатысуға шешім қабылдады.
ECM/BPM жүйелерінің ағымдағы нарығын талдай келе, команда Еуропа мен ТМД нарығында ұсынылған шешімдердің ешқайсысы бизнес белгілеген критерийлерге толық сәйкес келмейді деген қорытындыға келді. Сондықтан команда өз шешімін әзірлеуге кірісті және көп ұзамай Корпорацияның өнеркәсіптік кәсіпорындарының бірінде алғашқы пилотты іске қосты.
Бірінші пилоттық жоба
2015 жылы күрделі IT жүйелерін әзірлеу үшін Украина, Қазақстан және Эстониядан халықаралық мамандар тобы жиналды. Команда бағдарламашылар, талдаушылар, тестерлер, дизайнерлер, сәулетшілер және жоба менеджерлерінен құралды.
2016 жылы Корпорация кәсіпорындарының бірінде өнімнің бірінші нұсқасы жасалып, пилоттық жүйе іске қосылды. Бизнеспен және АТ-пен тығыз ынтымақтастық пайдаланушылардың барлық тілектерін және топ-менеджменттің стратегиялық мақсаттарын ескере отырып, инновациялық шешімді жасауға көмектесті.
Қазақстандағы алғашқы енгізулер
2016 жылдың соңына қарай KAZ Documents брендімен өнім ECM және BPM симбиозының тиімділігін дәлелдеп, Қазақстанның бірқатар өнеркәсіптік кәсіпорындарында сәтті енгізілді. Бұл құжат айналымының, өтінімдерді өңдеудің, қызмет көрсету үстелінің және т.б. әртүрлі процестерді жылдам конфигурациялауға мүмкіндік берді.
2017 жылдың наурыз айында авторлық құқық объектісіне құқықтарды мемлекеттік тіркеу туралы куәлік алынып, бағдарламалық өнімге ребрендинг жасау туралы шешім қабылданды. AlmexECM бизнес-процестерін автоматтандыру және электрондық құжат айналымы жүйесі қазақстандық нарықта осылай пайда болады.
Украина нарығында жұмыстың басталуы
2017 жылдың соңында акционерлер AlmexECM сатуды Шығыс Еуропаға кеңейту туралы шешім қабылдады. Команданы бизнес-аналитиктер, сату және маркетинг мамандары толықтырды. Біз электрондық кілттерді сертификаттау орталықтарымен және көптілді қолдаумен біріктіру үшін қосымша модульдер әзірледік.
2017 жылы Украинаның жүйелік банктерінің бірінде бизнес-процестер мен электрондық құжат айналымын автоматтандырудың бірінші жобасы іске қосылды.
Біздің күндеріміз
Қазіргі уақытта Almexoft Шығыс Еуропа мен Орталық Азиядағы ірі бизнес пен корпорацияларға арналған ECM/BPM жүйелерінің сегментіндегі көшбасшылардың бірі болып табылады. Бұл, атап айтқанда, компания клиенттерінің, соның ішінде өнеркәсіптік алпауыттардың байыпты тәжірибесімен расталады:
Continental Farmers Group, Kazakhmys Corporation, Detal Vagon Group Corporation, ArcelorMittal Company, Imperial Tobacco; қаржы секторынан – «Sense Bank», «Moneyveo», «Concord bank»; телекоммуникациялық және бөлшек холдингтерден – «Datagroup», «MTI group»;
Біз қайдамыз
- Қазақстан
- Украина
- Эстония
- Польша
Варшава, Консер алаңы 10, 03-736
Almexoft-пен дәл қазір жұмыс істей бастаңыз
Платформаның 14 күндік тегін нұсқасына тапсырыс беріңіз және оңай автоматтандырудың барлық артықшылықтарын бағалаңыз
Тегін бастаңыз