arrow

ДЕМО НҰСҚАСЫ

Жаңалықтар / Клиенттердің істері / «Detal Vagon Group» корпорациясы

16 Қараша 2022

«Detal Vagon Group» корпорациясы

Detal Wagon Group корпорациясы – мамандандырылған теміржол вагондарын жөндеу және қосалқы бөлшектер мен жинақтауыштарды сату бойынша қызметтерді ұсынатын серпінді дамып келе жатқан компания. Сыртқы экономикалық қызметтің белсенді қатысушысы ретінде Корпорация өзінің тұрақты тұтынушылары мен серіктестерін – Украина мен ТМД елдеріндегі ірі өнеркәсіптік кәсіпорындарды жеңіп алды.

Королев Денис Сергеевич «Detal Wagon Group» корпорациясының бас директоры

«2018 жыл Корпорация үшін жаһандық трансформация жылы болды. Украина теміржол кәсіпорындарының жылжымалы құрамының айтарлықтай тозуы нәтижесінде компания жұмыс пен көрсетілетін қызмет көлемін үнемі ұлғайтып келеді. Корпорация қызметінің негізгі бағыттары автомобильдер мен доңғалақ жинақтарын жөндеу болып табылады.

Detal Wagon Group корпорациясына Украина бойынша бірқатар кәсіпорындар кіреді: Интер Вагон Транс, Укрвагонмаш, Ремтрансдор және бірінші дөңгелек жөндеу кәсіпорны.

Корпорацияның кәсіпорындары бүкіл орталық және оңтүстік Украинада орналасқан, сондықтан жылдам және тиімді процестерді ұйымдастыру менеджменттің негізгі міндеті болып табылады, бұл көрсетілетін қызметтердің сапасына тікелей әсер етеді.

Үлкен тұтынушы базасының және жоғары сапа стандарттарының болуын ескере отырып, менеджмент үшін басты міндет тапсырысты орындаудың максималды жылдамдығын қамтамасыз ету, жергілікті жерде жедел деректерді алу және барлық топтық кәсіпорындардың қызметін тиімді бақылау болып табылады.

Detal Car Group корпорациясы – Украинадағы жылжымалы құрамға техникалық қызмет көрсету саласында өнеркәсіптік аутсорсинг қызметтерін ұсынатын бірінші және әзірге жалғыз компания, сондықтан бүгінгі күні ол қызметтердің максималды жылдамдығы мен сапасын қамтамасыз ету үшін ішкі процестерді тиімді оңтайландырады және автоматтандырады. Сонымен қатар, компания кеңседен жөндеу депосына дейінгі үздіксіз процестерді құра отырып, барлық бөлімшелердің қызметін барынша қамтуды жоспарлап отыр. Осы шешімдердің барлығы компанияны өзінің негізгі мақсатына – салалық монополистер үшін де, жеке жылжымалы құрамы бар орта кәсіпорындар үшін де вагондар мен доңғалақ жинақтарын жөндеу бойынша қызметтер көрсету нарығындағы позициясын нығайтуға жақындатады.

Олардың мақсатына жетуіне не көмектеседі:

Бұған дейін Корпорация компанияның ішкі процестерін оңтайландыруға, қызметкерлердің алаңдағы жұмысын бақылауға арналған озық техникалық құралдармен қамтамасыз етуге, қауіпсіз және қолайлы еңбек жағдайларын қамтамасыз етуге белсенді түрде назар аударған болатын.

Компанияның өсу қарқынын және құжаттарды, бұйрықтарды, шарттарды, шот-фактураларды және өтініштерді өңдеу кезіндегі ішкі процестер санының ұлғаюын ескере отырып, компания басшылығы бизнес-процестерді және электрондық құжат айналымын автоматтандыру жүйесін енгізу туралы шешім қабылдады.

Үздіксіз процестер мен жылдам байланыс компанияның цифрлық трансформациясының басым бағыты болып табылады.

Бірқатар жүйелерді зерттегеннен кейін: олардың функционалдығы, орнату және енгізу жылдамдығы, бизнес-процестер мен құжаттар мен есептердің нысандарын дербес модельдеу мүмкіндігі, сондай-ақ бағдарламалық өнімге ие болу құнын талдау, Almexoft платформасын енгізу туралы шешім қабылданды. Бизнес-процестер мен электрондық құжат айналымын автоматтандыруға арналған.

Не және қалай жүзеге асырылды:

Жаңа стратегияны жүзеге асыру құралы Almexoft платформасын енгізу болды, қазіргі уақытта мұнда сату бөлімінің, экономикалық жоспарлау бөлімінің, бухгалтериясының қызметкерлері, сондай-ақ барлық деңгейдегі менеджерлер жұмыс істейді.

screen
  • 1 ай

    жобаны жүзеге асыру үшін

    screen
  • 2 маман

    жүзеге асырумен

    screen
  • 33 автоматтандырылған

    жүйедегі процесс

    screen
  • 57% жеделдету

    құжаттарды өңдеу

    screen

Жүйе келесі бизнес мәселелерін шешуге мүмкіндік берді:

  • Төлем және шот-фактураларды басқару

    Келісімшарттарды бақылау, шот-фактураларды төлеу негіздерін тексеру, төлеуге шот-фактураларды жылдам бекіту – бизнесті басқаруға, қаржылық ағындарды бақылауға және үздіксіз өндіріс пен қызмет көрсетуді қамтамасыз етуге қажетті негізгі міндеттер.

  • Саяхаттарды басқару

    Кәсіпорындар бүкіл Украинада орналасқандықтан, қызметкерлер зауыттардың шалғай аудандарына жиі барады. Іссапарларды үйлестіру жылдам және ыңғайлы, соның ішінде мобильді қосымшаның болуының арқасында.

  • Ішкі процесті басқару

    Ірі өндірістік компаниялардағы ескі процестердің тиімсіздігі әдетте шешім қабылдаудың қарапайым тізбегімен, бөлімдер арасындағы процестің ағымын қадағалаудың қиындығымен және қызметкерлерді тарту деңгейінің төмендігімен түсіндіріледі. Инновациялық BPM редакторының көмегімен ішкі процестерді автоматтандырудың арқасында Корпорациядағы кез келген бекітулер қатаң белгіленген мерзімдерде жүзеге асырылады. Қызметкерлер тек өз жауапкершілігі аясындағы процестерге қатысады. Ең бастысы, бұйрықтардың орындалуын жоғары басшылықтың нақты бақылауымен және проблемалар туындаған жағдайда автоматты түрде күшейту мүмкіндігімен тікелей жергілікті қызметкерлер жүзеге асырады.

Жүйеге енудің жоғары деңгейі

Платформаның веб-нұсқасының интуитивті интерфейсі, сондай-ақ мобильді қосымшалардың қолжетімділігі арқасында топ-менеджерлер үшін компанияны басқару және қарапайым қызметкерлер үшін тапсырмаларды орындау мүмкіндігінше ыңғайлы және жылдам. Бұл әсерге жүйелік бақылау тақтасындағы ақпараттық графиктер мен диаграммаларды, сондай-ақ push-хабарламаларды, чатты және интерфейстің қарапайымдылығын пайдалану арқылы қол жеткізіледі.

Біз веб-сайтымыздағы тәжірибеңізді жекелендіру үшін куки файлдарын пайдаланамыз. Осы сайтты пайдалануды жалғастыра отырып, сіз біздің куки саясатымызға келісім бересіз.