Сақтандыру компаниялары
Регулятормен белгіленген стандарттар ескеріле отырып іс жүргізу белгіленген стандарттары алдын ала бапталған сақтандыру компанияларға арналған эталондық бизнес-процестер – осының барлығы Almexoft платформасы.
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ҚҰЖАТТАРДЫ БАСҚАРУ
Сақтандыру компаниясындағы бизнесті автоматтандырудың бірыңғай жүйесінде сіз барлық құжаттар айналымын - клиенттермен келісімшарттар жасасудан бастап, төлемдерге электрондық өтінімге дейін, демалысқа шығу жөніндегі арыздан бастап ішкі бұйрыққа дейін басқара аласыз.
ИНТЕГРАЦИЯЛАНУ МҮМКІНДІКТЕРІ
Ашық API арқасында жүйені қолданыстағы бағдарламалармен немесе сыртқы жүйелермен жедел біріктіруге, сонымен қатар ашық тізілімдегі контрагенттер мен клиенттерді тексеруді автоматтандыруға болады.
ТИІМДІ ЕНГІЗУ
Сақтандыру компанияларында бизнесті автоматтандыру жүйесін енгізу тәжірибесі Almexoft мамандары мен серіктестеріне жүйені және компанияның тиімді жұмыс істеуіне арналған эталондық процестерді қысқа мерзімде іске қосуға көмектеседі.
Мүмкіндіктер
Бизнес-процестерді автоматтандыру және Almexoft low-code платформасының негізіндегі электрондық құжаттарды басқаруды енгізу саланың ерекше мәселелерін шешуге бағытталған:
- Клиенттердің өтінімдерді беру және оларды өңдеу процестері
- Сақтандыру оқиғаларын тіркеу
- Келісімшарттық жұмыс
- Нормативтік құжаттар
- Регулятормен құжат алмасу
- Ішкі құжаттар
- Қызметтік жазбалар
- Кәсіпорындағы кадрлық құжат айналымы